Берегова охорона США заявляє, що отримує звіти екіпажів, власників кораблів, інспекторів та інших мореплавців, які знаходяться поблизу світлодіодних систем освітлення, у зв'язку з погіршенням прийому VHF радіозв'язку, цифрового вибіркового виклику (DSC) та автоматичної системи ідентифікації (AIS). Це може бути пов'язано з внутрішнім та зовнішнім освітленням, навігаційними ліхтарями, прожекторами, що використовуються на суднах будь-якого розміру.

"Встановлено, що радіочастотні перешкоди, спричинені цими світлодіодними лампами, створюють потенційну небезпеку для безпеки", - повідовила Берегова охорона 15 серпня. "Наприклад, координаційний центр морського порятунку через перешкоди на радіочастотах УКХ в одному порту не міг зв'язатися з кораблем, що бере участь у схемі поділу трафіку. Цей корабель також підтвердив дуже поганий прийом AIS. Інші судна в різних портах зазнали деградації приймачів УКХ, включаючи AIS, викликаних їх світлодіодними навігаційними вогнями. Світлодіодне освітлення, встановлене біля УКХ-антен, також показало вплив на прийом".

ARRL визначила широкий спектр потенційно небезпечних перешкод від споживчих пристроїв освітлення.

"Хоча деякі з них відносно принятні, інші пристрої, навіть ті, які відповідають встановленим FCC межам випромінювання, все ще можуть спричинити шкідливі перешкоди", - сказав інженер електромагнітної сумісності ARRL Майк Грубер, W1MG. "Рекомендую спробувати світлодіодні ліхтарі перед покупкою, особливо якщо є можливість використання пристрою під час роботи. "Коли ви визначите, що певний світлодіодний пристрій не створює перешкод, то придбайте в цьому магазині стільки пристроїв, скільки потрібно".

Протягом останніх декількох років ARRL надала FCC звіти про світлодіодні та інші системи освітлення, які не відповідають положенням FCC. У кількох випадках ці пристрої значно перевищували обмеження випромінювань FCC, в одному випадку на цілих 58 дБ, створюючи стільки ж шумів, як 650 000 пристроїв, дозволенних юридично.

"Деякі нещодавні дії FCC щодо виробників світлодіодів були обнадійливими", - сказав Грубер. "Ці дії можуть і будуть мати значення. Я хотів би також підкреслити, що ARRL залишається прихильним до співпраці як з FCC, так і з виробниками, допомагаючи позитивним змінам у будь-який спосіб. Світлодіодні та інші технології освітлення можуть співіснувати як з любителями, так і з іншими користувачами радіочастот".

Берегова охорона пропонує коли радіоперешкоди від світлодіодних джерел невідомі, це можна протестувати у  кілька кроків, включаючи вимикання всіх систем світлодіодного освітлення на борту, щоб переконатися, що перешкоди зникають. Берегова охорона запропонувала налаштувати шумоподавлення УКХ-радіостанції так, щоб воно відключило аудіо на вільному каналі. Якщо при ввімнкненні ліхтаря шум повернеться, то це означає, що світлодіодні ліхтарі підвищили рівень шуму. В цьому випадку "ймовірно", що VHF радіо та AIS прийом на борту деградують через світлодіодне освітлення.

 Френк Сміт, WS1MH gCaptain.com

У вас недостатньо прав для коментування