us armyКомпанія Audi обіцяє, що в 2017 році її автомобілі зможуть спілкуватися зі світлофорами і дізнаватися, коли червоне світло зміниться на зелений. За словами компанії, це лише перший крок в інтеграції системи комунікації транспорт-інфраструктура (V2I).

За допомогою Wi-Fi (діапазони 2.4/5.6ГГц), який Audi почала поширювати в своїх автомобілях з 2016 року, водій, зупинившись на перехресті, підключається до серверів компанії Traffic Technology Services. На дисплеї з'являються дані про час, що залишився до зміни сигналу.

 

Ця функція буде доступна на автомобілях 2017 року Audi Q7, A4 і A4 allroad, оснащених системою Audi Connect. Успішні випробування вже пройшли в Пало-Альто, Лас-Вегасі і Вашингтоні.

Протягом 10 років Міністерство транспорту США вивчало потенційні переваги підключених технологій, що дозволяють машинам спілкуватися один з одним, з дорожньою інфраструктурою, центрами управління рухом і мобільними пристроями.

V2I - це бездротової обмін даними про безпеку і технічний стан між автомобілями і дорожньою інфраструктурою, метою якої перш за все є зниження ризику аварій. Програма займає ключове місце серед досліджень Міністерства транспорту США. У майбутньому вона інтегрується в безпілотні технології.

У Федеральній політехнічній школі Лозанни (EPFL) створили систему, яка дозволяє самоврядним автомобілям їздити в групі по високошвидкісним магістралях. Між собою безпілотники спілкуються за допомогою бездротового зв'язку, пише TechCrunch.

Робота системи була продемонстрована в реальних умовах за участю трьох автомобілів - повністю автономних вантажівки та легковика, а також напівавтономного легкового автомобіля, на водійському кріслі якого знаходився чоловік.

Тести з колонами самоврядних автомобілів, наступних за машиною-лідером з людиною за кермом по заздалегідь визначеним маршрутом, вже проводилися. Але дослідники з EPFL придумали більш гнучку систему, в якій автомобілі постійно «спілкуються» з іншими транспортними засобами, що перебувають поблизу, адаптуючись на ходу. Тому вони не повністю залежать від однієї машини-лідера або центру управління. Це дозволяє їм реагувати на різні дорожні умови, а також розширювати або скорочувати склад групи по мірі необхідності.

Перевага системи полягає в доступі до даних з датчиків всіх транспортних засобів, що рухаються в групі, і вчені говорять, що обмежень за розміром загону взаємодіючих автомобілів немає. Незважаючи на те, що в реальних умовах була показана робота групи всього з трьох автомобілів, це успішне доказ концепції, яке в подальшому може стати підставою для проведення більш масштабних випробувань.

У свою чергу, американські військові вчать «спілкуватися» один з одним армійські вантажівки.

Транспортні засоби повідомляються між собою по виділеній зв'язку ближньої дії і отримують дані з датчиків, розташованих уздовж траси. Про це пише Digital Trends.

Випробування технології радіозв'язку ближньої дії проводиться на відрізку траси довжиною 33 км неподалік від військового дослідницького центру TARDEC в Уоррене, штат Мічиган.

За допомогою розумної системи датчиків, розташованих уздовж траси, і системи виділеного зв'язку вантажівки отримують відомості про географічне положення, дорожню обстановку і допустимої швидкості. Це дозволяє вантажному транспорту рухатися колоною.

У вас недостатньо прав для коментування